5 lipca 2018

Baby Shower - pomysły na praktyczne prezenty.

Halo mamma
Kwestia prezentów dla młodej mamy jest dość szeroko poruszana w zasadzie w każdym mediach. Obecnie panuje moda na Baby Shower, co jest idealną okazją, aby taki prezent wręczyć. Niestety ja nie jestem osobą, która lubi być w centrum zainteresowania i cieszę się, że swojego baby shower nie miałam, to z przyjemnością oglądam relacje z podobnych imprez.


Organizując wyprawkę dla maluszka i siebie długo zastanawiałam się, co tak na prawdę będzie mi potrzebne i z praktycznych względów w wielu przypadkach rzucałam się na tzw. sety. Trzy w jednym, wszystko w jednym itp. Tak oto staliśmy się nie do końca szczęśliwymi posiadaczami wózka trzy w jednym, łóżeczka z dwudziestoma pięcioma elementami, w tym tego przeklętego baldachimu, który wisiał dosłownie pięć minut i innych mało poręcznych bzdet.


Teraz z perspektywy czasu jest kilka rzeczy, które stały się dla mnie idealnym prezentem dla młodej mamy i mając możliwość powrotu do przeszłości na pewno bym w nie zainwestowała. Oto subiektywna lista przydatnych prezentów, które z pewnością przydadzą się każdej mamie. 
Zapraszam !



✓ Torba do wózka - producenci wózków często w swojej ofercie dorzucają torbę, która może na pierwszy rzut wydaje się i ładna i poręczna, jednak po jakimś czasie staje się zwyczajnie niepraktyczna. Ponieważ moja torebka została zarzucona w kąt, wszystkie bibeloty dzieliły miejsce z rzeczami dziecka. Była w niej jedna kieszeń i wiecznie musiałam długo szperać zanim znalazłam to czego szukałam. 
Widziałam na rynku mnóstwo świetnych toreb - organizerów, a nawet plecaków, które dają dużo możliwości pakowania, co przy podróżującym rodzicu jest dość istotne. To mój kolejny wydatek !


✓ Akcesoria do wózka - zwykle do wózków dodawany jest gratis w postaci wybranego przedmiotu. Parasolka, uchwyt na butelkę, moskitiera, folia przeciwdeszczowa, czy mały organizer.
Moja wersja wózka choć bogata, była jednak dość biedna i większość rzeczy musiałam sobie dokupić sama. Piszę o tym, bo w ferworze wyboru nie zwracałam uwagi na praktyczne rzeczy, te dodatkowe, które potem zwyczajnie ratują życie.
Warto sprezentować przyszłej mamie, te akcesoria, których akurat jej brakuje.


✓ Nosidełko (chusta) - na rynku jest wiele różnych rodzajów nosidełek. Od lepszych po zupełnie przyzwoite, od tańszych po kosmicznie drogie. Dobre i wygodne nosidełko to super prezent, nawet jeśli maluszek na początku jest na nie za mały, to potem będzie ono wybawieniem i ulgą dla rąk. Super alternatywą są chusty, których cena może przerażać, więc zwykle przyszła mama odkłada jej zakup na lepsze czasy, kiedy to zaopatrzy się w produkty pierwszej potrzeby. Dlatego własnie taki prezent może być dużym odciążeniem finansowym i miłą niespodzianką.


✓ Bujaczki, leżaczki - długo zastanawiałam się czy bujaczek był nam w ogóle potrzebny i doszłam do wniosku, że był i to bardzo. Użytkowanie naszego tak bardzo nam pomogło w funkcjonowaniu, że zupełnie wymazałam z pamięci czas korzystania z niego. Bez bujaczka nie byłabym w stanie gotować, sprzątać, korzystać z toalety, wyrzucić śmieci i w ogóle nic zrobić bez obawy, że dzieciątko jest zabezpieczone przed upadkiem. Myślę, że prezent w postaci bujaczka z łagodnymi melodiami, czy szumami, uroczymi zabawkami to idealny prezent i zwyczajne must have każdej mamy.


✓ Poduszki, podusie - jakiś czas zajęło mi docenienie tego, że Henio na Chrzest Święty dostał zestaw poduszek. Prezent ślicznie się prezentował i robił wrażenie, ale pomyślałam sobie: "matko po co mi kolejne poduchy". Nie miałam pojęcia wtedy o jego zastosowaniu. Dzisiaj poduszka motylek sprawdza się na każdym etapie podróży i to zarówno tych długich w samochodzie, jaki krótkich w wózku po osiedlu. To był strzał w dziesiątkę ! 
Jeśli chodzi o rekomendację innych poduch z przeznaczeniem dla mamy lub maluszka, to polecam tzw. rogala, który już na etapie ciąży świetnie stymuluje pozycję spania mamy, a potem super sprawdza się, kiedy maleństwo już się urodzi. Warto zaopatrzyć mamę także w poduszkę do karmienia i tutaj dowolność, klasyczny półksiężyc, ewentualnie ostatnio zachwycałam się poduszką-kurką, która nie tylko jest genialnym produktem, ale również ślicznie wygląda


Mam nadzieję, że moja lista nieco pomoże odnaleźć się w gąszczu informacji i produktów skierowanych do mam, a wyprane pomysły przypadną Wam do gustu. Z pewnością w miarę upływu czasu ta lista będzie się wydłużała, ale będę sukcesywnie ją aktualizować, tak aby nic nie umknęło uwadze.

💚💙💚💙💚💙💚💙


Jeżeli podobają Ci się moje wpisy i chcesz być na bieżąco zapraszam do polubienia mojego funpage`a na Facebook: Halo Mamma


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz